vrijdag 12 juni 2009

Karma Award

Ik was reuze verrast toen ik een berichtje las van Martha Kay. Ondanks dat zij het Nederlands niet kan lezen kreeg ik zomaar een award van haar.

"The Karma Award: These blogs are exceedingly charming. These
kind of bloggers aim to find and be friends. They are not interested
in self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these
prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give
more attention to these writers. Deliver this award to eight
bloggers who must choose eight more and include this cleverly written
text into the body of their award."

Tja en nu moet ik natuurlijk ook nog eens even 8 personen nomineren. Dat doe ik natuurlijk graag.

01. Caro
02. Krista
03. Heidi
04. Ineke
05. Andrea
06. Anne
07. Jannie
08. Alice

Meiden veel plezier met nomineren!
Iedereen die dit leest, bezoek deze blogs eens en laat je verrassen en inspireren.

4 opmerkingen:

  1. heee GEFELI!! ENNE...DANK JE WEL!!
    Voel me vereerd en sta nog wel op de 1e plaats ook. whahaha Waar heb ik dat aan te danken?
    Erg lief van je.
    Ik zie dat je al 2 van mijn nominaties hebt ingepikt. Ga ik eens hard nadenken wie ik deze Award ga geven....mmmm...
    Zal 'm van het weekend ff bloggen.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD met je Award!
    Da's helemaal verdiend!

    En wat een verrassing dat je mij hebt genomineerd!
    Ben er helemaal verlegen mee....
    Dank je wel!

    Groetjes, Jannie (Bergkaarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Je hebt het verdiend! En dank je wel dat je hem ook aan mij hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen