vrijdag 29 januari 2010

Stitch in time

Dit is het originele huisje van Stitch in time van Lilliput Lane cottages. Wij hebben een aantal van deze huisjes en van dit huisje is ook een borduurpakket op de markt.

 

Tja en dan moet je natuurlijk wel een keertje aan het borduren slaan. Ik was er al een keer aan begonnen, maar dan komt het weer op de stapel (UFO's) te liggen. UnFinishedObject, in dit geval de betekenis van UFO.
En gisteren heb ik er weer een poosje aan geborduurd. Ik zal het resultaat tot nu toe ook even laten zien.




Ik borduur het niet op het bijgeleverde aïda, want dat vind ik niet zo prettig borduren. Ik ben begonnen op een evenweave stuk stof. Ik heb nog wel wat kruisjes te gaan.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief huisje Liesbeth en zo toepasselijk ook :o)Veel plezier ermee.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk huisje, persoonlijk vind ik aida juist fijn borduren, maar dat is persoon gebonde. Het is echt een schattig huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk huisje ! succes met borduren, van die UFO's liggen hier ook nog heel wat......

    BeantwoordenVerwijderen