vrijdag 7 mei 2010

Koffie en walnootcake

Tijdens onze korte oversteek naar Engeland tijdens Koninginnedag, hebben we Maidstone aan gedaan. Een heel leuk centrum en daar bij de lokale W.H. Smith een heel leuk bakboek gekocht. En wel van Primerose Bakery. Vol met cupcakes en dubbellaagse taarten.
Vandaag heb ik de koffie en walnoottaart gemaakt. Hij ziet er heerlijk uit.

Net echt. Ik heb alleen teveel van de botercrème gemaakt, maar dan maak ik van de week nog wel cupcakes die ik er mee bestrijk.
Nog een foto meer van de bovenkant
Een aanrader dit boek, als je van lekkere cakes houdt.

2 opmerkingen:

  1. het ziet er inderdaad heerlijk uit.

    Coen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat vind ik ook Coen, en vandaag mogen we hem proeven. Ik ben zooooo benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen